Du kan ringa kundservice
på telefonnummer 0771 650 500
Vi svarar på svenska och på engelska.
Vi har öppet mellan klockan 08.00 och 16.30,
alla vardagar.
Kundservice
Har du frågor?
På Mina sidor hittar du personlig information om din pension hos oss.
Mina sidor är öppet kl. 07.00 - 23.00.
Här loggar du in i KPA Direkt.
Du som är ny användare behöver skaffa ny behörighet samt e-legitimation.
På Mina sidor hittar du personlig information om din pension hos oss.
Mina sidor är öppet kl. 07.00 - 23.00.
Här loggar du in i KPA Direkt.
Du som är ny användare behöver skaffa ny behörighet samt e-legitimation.
Har du frågor?
Du kan ringa kundservice
på telefonnummer 0771 650 500
Vi svarar på svenska och på engelska.
Vi har öppet mellan klockan 08.00 och 16.30,
alla vardagar.